MTA:SA TCT Kullanımı

  • İlk olarak scriptti ekledikten sonra resources sekmesinden girip üstüne çift tıklıyoruz.
  • Daha sonra "chechPermission" değerini "true" olarak ayarlıyoruz.

Not: Eğer "chechPermission" değerini false yaparsanız üyeler dair herkes girebilir.



  • Daha sonra "Manage ACL" kısmından en altta yer alan "ACL" grubundaki "Admin" sekmesini açıyoruz.
  • "Add Right" butonuna tıklıyoruz.Çıkan pencereye "command.tct" yazıyoruz.Ok diyip kapatıyoruz.
Not:Eğer SMOD,MOD,MAP gibi yetkililere tct özelliğini vermek istiyorsanız aynı şekilde gerekli grubun aclsine eklemeniz gerekmektedir. 




Kullanımı;TCT menüsünden objemizi seçiyoruz.İstediğimiz yere getirince numlock 5 ile objeyi ekliyoruz.

Sorunuz olursa blog altından yazabilirsiniz.İstek anlatımlar için İstek Hattı veya Facebook sayfamızdan bildirebilirsiniz.



TRFURKAN 
Saygılarımla...
Etiketler

Yorum Gönder

22Yorumlar
  1. Bu TCT yi Türk Milletine Sunan Benim + Türkçeleştiren Benim O +Ek eşyalarıda Ben Ekledim Bazıları Communityde Paylaşıyor.

    YanıtlaSil
  2. TCT yi ACL ye nasıl ekliyebilirim acil?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Daha sonra "Manage ACL" kısmından en altta yer alan "ACL" grubundaki "Admin" sekmesini açıyoruz.
      "Add Right" butonuna tıklıyoruz.Çıkan pencereye "command.tct" yazıyoruz.Ok diyip kapatıyoruz."

      Konu içerisinde zaten anlatmıştım :)

      Sil
    2. olmuyo tct is not cons mu ole bişey diyo

      Sil
    3. bende num lock tuşu yok onu nasıl ayarıcam

      Sil
  3. tct yi nereye atıcam
    oyunun görebilmesi için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resources içine atıcaksın daha sonra yukarıdaki adımları oku.

      Sil
  4. Kayıt Nasıl Yapılıyor ?

    YanıtlaSil
  5. Kayıt Nasıl Yapılıyor ?

    YanıtlaSil
  6. zip dosyası olarrak mı atcaz

    YanıtlaSil
  7. Merhaba TRFURKAN -: Ben bir acl grubu açıp o gruba user.deneme şeklindeki isimlere tct vermek istiyorum o nasıl olucak

    YanıtlaSil
  8. Ben Bir Sw De Gördüm Başka Birinin Tct si Silinmiyodu O Nasıl Yapılıyor Bilen Varmı?

    YanıtlaSil
  9. Gençler Ben Num 5 Basiyorum TCT Koymuyor Neden Lütfen Yardımcı Olun :(

    YanıtlaSil
  10. Gençler Ben Num 5 Basiyorum TCT Koymuyor Neden Lütfen Yardımcı Olun :(

    YanıtlaSil
  11. adaşım benim adımda furkan command.tct yazıyom error yazıyor yardım edebilirmisin

    YanıtlaSil
  12. aslında yapılmış galiba f5 e tıklıyom kırmızı yazılar yazıyo

    YanıtlaSil
  13. peds ve vehicleyi nası kapatabilirim

    YanıtlaSil
  14. dostlar oyunun kendi tct'sini silebiliyor muyuz bilen var mı ?

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. tct yeni obje nasıl ekleye bilirim lütfen yardım edermisniz

    YanıtlaSil
Yorum Gönder